مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-15بين الملل

دیدار هیأت «حزب الله»وزیر خارجه روسیه| رعد: دیدار صریح و دوستانه بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از العهد، محمد رعد رییس هیأت حزب الله لبنان که به شهر مسکو سفر کرده است، اعلام کرد که این هیأت با سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرده است.

- دیدار هیأت حزب الله وزیر خارجه روسیه رعد: دیدار صریح و دوستانه بود رییس هیأت حزب الله لبنان که به مسکو سفر کرده است، گفت: ما با وزیر خارجه روسیه دیدار کردیم و این دیدار، دوستانه و صریح بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از العهد، محمد رعد رییس هیأت حزب الله لبنان که به شهر مسکو سفر کرده است، اعلام کرد که این هیأت با سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرده است.

بر اساس این گزارش، محمد رعد که مسئولیت ریاست فراکسیون وفاداری برای مقاومت در لبنان را برعهده دارد، پس از پایان این دیدار تصریح کرد: ما با لاوروف دیدار کردیم و این دیدار، صریح و دوستانه بود.

در همین ارتباط، شبکه لبنانی المیادین اعلام کرده است که طرف های لبنانی و روسی در جریان دیدار مشترک مذکور در خصوص آخرین تحولات لبنان و نیز برخی مسائل منطقه از جمله تحولات سوریه گفتگو کردند.

گفتنی است، اعضای حزب الله لبنان پس از ورود به مسکو با شوقی بونصار سفیر لبنان در روسیه دیدار و گفتگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت «حزب الله»وزیر خارجه روسیه| رعد: دیدار صریح و دوستانه بود

دیدار هیأت «حزب الله»وزیر خارجه روسیه| رعد: دیدار صریح و دوستانه بود